1. Back-ups - In principe is voor een kleinere site, waarvan de data niet constant worden aangepast, een maandelijkse back-up voldoende. Dit betreft back-ups van uw data, componenten en extensies. Bij regelmatige aanpassing van data en interactie via de site met uw klant is een wekelijkse of dagelijkse back-up te adviseren. Wij hebben dagelijkse back-ups van de afgelopen 2 weken. Mocht de site onverhoopt toch gehackt worden, dan hebben wij altijd een actuele back-up achter de hand.
  2. Updates - Bij elke nieuwe versie en belangrijke update van Joomla en de gebruikte basiscomponenten wordt de site geüpdatet. Belangrijke onderliggende key-componenten worden geüpdate bij een upgrade (taalmodule, formulierenmodule, complexe galerijen e.d.). Wij nemen zelf het initiatief om uw website bij te werken tot de laatste stabiele Joomla-versie.
  3. Google Analytics - Uitgebreide schriftelijke (bezoek)statistieken van uw site.
  4. Extra beveiliging - Via een extra beveiligingscomponent bewaken wij u site zo goed mogelijk tegen eventuele hacks.
  5. Snelheid site verbeteren - Onderzoek wijst bovendien uit dat een webpagina met een laadtijd van meer dan 3 seconden ervoor zorgt dat veel bezoekers afhaken. Zeker in dit digitale tijdperk is de noodzaak om dat te voorkomen groot. Wij zorgen dat deze laadtijd ruim onder de 3 seconden voor een pagina komt. Wij maken een analyse van de snelheid van uw site, brengen deze in kaart en vervolgens verbeteren wij de snelheid van u site aanzienlijk. U ontvangt daar een rapportage van, zodat u ook daadwerkelijk kunt zien wat de verbetering precies inhoudt.
  6. Support -Dit gaat om ondersteuning op de volgende wijzen:
    - support tijdens kantooruren; via mail en eventueel via telefoon;
    - support buiten kantooruren: via mail.
    - Een gedeelte van deze uren besteden wij aan het up-to-date houden van uw Joomla website.
    - Wanneer u in een bepaalde maand uw uren niet gebruikt, kunt u ze doorschuiven naar de volgende maand.
      Na 2 maanden vervallen de niet-gebruikte uren.
    - De gebruikte uren worden berekend in eenheden van een kwartier.
  7. Responstijd op mail/telefoon - Op uw vraag of verzoek krijgt u binnen de gestelde periode een reactie met de oplossing of de datum waarop uw verzoek wordt ingepland.
    De responstijd is m.u.v. vakantieperioden en onvoorziene omstandigheden (geboorte, overlijden, ziekenhuisopname e.d.).
  8. Facturatie - De contracten worden vooraf gefactureerd, hebben een contractduur van een jaar, en zijn te allen tijde opzegbaar.

HOMEMADE
WEBDESIGN